» Platba, doprava, expedice

Platba, doprava, expedice

1. PLATBA

Platbu lze provést převodem na bankovní účet před odesláním zásilky, případně online kartou hned po odeslání objednávky, nebo prostřednictvím dobírky. Číslo bankovního účtu je zákazníkovi zasláno po odeslání objednávky v automatickém e-mailu. V případě zvolené platby převodem lze tento e-mail považovat za přijetí objednávky prodávajícím. Vzhledem k omezením, která se vztahují na platby dobírkou (některé zboží na dobírku zasíláno není - vyjmenováno v košíku objednávky), není automatický e-mail doručovaný po odeslání objednávky potvrzením přijetí objednávky prodávajícím. O přijetí objednávky budete informován/a dodatečnou zprávou, která Vám bude doručena nejpozději následující pracovní den. V případě, že objednávka se zvolenou platbou na dobírku bude obsahovat některý z vyjmenovaných produktů (viz. výše), budete vyzván/a k úhradě převodem či k potvrzení storna objednávky.

Za platbu převodem a kartou nejsou účtovány žádné další poplatky. Platba dobírkou je dražší, počítejte proto se 40 korunami navíc k poštovnému.


2. DOPRAVA

K dopravení zboží je využíváno služeb České pošty a Zásilkovny. Vždy uvádějte správné údaje včetně telefonního čísla pro případ komplikací. Pokud nechcete telefonní číslo uvést, nevymýšlejte si jej prosím, ale napište do políčka např. ---. Pokud jako způsob dopravy volíte Balík Do ruky, Balík Na poštu nebo dopravu kurýrem, uvádějte telefonní číslo vždy!


3. POŠTOVNÉ

viz. Ceník poštovného.


4. EXPEDIČNÍ LHŮTY

Přírodní kosmetika Saloos neobsahuje chemické konzervační látky, což se odráží v kratší době spotřeby. Doba spotřeby a široký sortiment neumožňuje držet všechno zboží skladem. Proto je objednáváno u výrobce až po přijetí, resp. uhrazení Vaší objednávky, jsou expediční lhůty následující:

Hodnota objednávky Expediční lhůta
1 - 1599 Kč až 3 pracovní dny, často ale dříve
1600 a více až 2 pracovní dny

Expediční lhůty začínají běžet od data přijetí objednávky (den 0) v případě platby dobírkou, resp. od data přijetí platby (den 0) v případě platby převodem.

Zboží, které je skladem v e-shopu, je v detailu produktu označeno jako "Dostupnost: Skladem" (uvedeno několik řádků nad cenou produktu). Pokud objednáte pouze takové zboží, je expedováno nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky, resp. platby. Skladové zásoby jsou ovšem velmi malé, často pouze jeden kus od výrobku. Objednáte-li proto více, počítejte s výše uvedenými expedičními lhůtami.

Zboží, u kterého chybí tlačítko "Koupit", je aktuálně nedostupné.

 

5. NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA

Jestliže si svou zásilku nevyzvednete a budete požadovat opětovné zaslání zásilky, je postup následující:

Nevyzvednutá dobírková zásilka - bude požadována platba převodem alespoň za poštovné (aktuální částka viz. výše) před opětovným zasláním (nemáte-li bankovní účet, lze využít poštovní poukázky typu A od České pošty)

Nevyzvednutá zásilka, která byla uhrazena převodem - zboží bude zasláno až po uhrazení nového poštovného. Pokud jste vzhledem k výši objednávky měl/a nárok na poštovné zdarma nebo jste získal/a slevu na poštovné, při opětovném zaslání tento nárok již nemáte a ani sleva neplatí. Jestliže jste ztratil/a o zboží zájem, bude Vám vrácena platba dle Obchodních podmínek.


Máte-li dotazy využijte kontaktního formuláře.

MjBhNWM0