Odesal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný e-mail. Co mám dělat?
Hned po odeslání objednávky systém posílá na Vámi uvedenou e-mailovou adresu zprávu s Vaší objednávkou a přednastaveným textem. Pokud Vám do několika minut nedorazí, prověřte, zda nemáte plnou e-mailovou schránku. Následně napište prostřednictvím kontaktního formuláře správci eshopu a uveďte svůj problém. Je možné, že objednávka nebyla dokončena (je nutné vyplnit adresu i všechna povinná pole a kliknout na "Odeslat objednávku") nebo jste se upsal/a a zadala špatný e-mail. Podobné případy řešte vždy písemnou formou. Děkuji.
Odeslal/a jsem objednávku a chci ji změnit. Jde to?
Toto se liší v závislosti na zvoleném způsobu platby a čase uskutečnění objednávky.
Platba dobírkou a uskutečnění objednávky do 9:00 ráno pracovního dne - objednávku lze měnit (tj. odstranit nějaký produkt) pouze do 9:00 téhož dne. Přidat produkt lze i později, ale zdrží to vyřizovaní Vaší objednávky o jeden pracovní den.
Platba dobírkou a uskutečnění objednávky po 9:00 ráno pracovního dne nebo o víkendu - objednávku lze pozměňovat dle libosti do následujícího pracovního dne do času 9:00 hodin ráno.
Platba převodem - dosud neuhrazeno - objednávku lze měnit dle libosti
Platba převodem - již uhrazeno - změny objednávky dle dohody - v případě přidání produktu Vám budou zaslány podklady k platbě doplatku, v případě změny produktu se postupuje individuálně. Případné mírné přeplatky, které by vznikly výměnou produktu za jiný, se nevrací. Dostanete speciální slevový kód v hodnotě přeplatku, který můžete využít při příští objednávce. Jakékoliv změny v objednávce po jejím uhrazení zdrží vyřizování objednávky.
Veškeré změny v objednávkách žádejte prostřednictvím kontaktního formuláře. Uvádějte vždy číslo objednávky. Nebo v lepším případě odpovězte na e-mailovou zprávu, která Vám byla doručena po uskutečnění objednávky. Tělo původní zprávy nemažte.
Jaký je rozdíl mezi značkami Saloos a Salus?
Saloos naturcosmetic je nová značka za původní značku Salus. Mnohé výrobky již dostaly nový kabátek s atraktivnějším logem. Pod značkou Salus zatím zůstávají esenciální oleje, vonné oleje, vonné kompozice a parfémové vody. Výrobce produktů se nezměnil, receptury se také nemění.
Objednala jsem si 100ml balení, ale na lahvičce je přelepka a pod ní je 50ml. Lahvička je stejně velká jako 50ml balení. To mám věřit, že jsem dostala skutečně 100ml?
Ano, věřte tomu. 50ml je ve skle, 100ml v plastu. Skleněná lahvička má silnou stěnu a i o trochu menší průměr, než plastová 100ml. Pro obsah tak uvnitř zbývá mnohem méně místa než v plastové lahvičce s o mnoho slabší stěnou.
Vyjádření výrobce z 30.9.2010:
"Necháváme tisknout etikety pouze s 50ml objemem, a to z důvodu ceny.
Pokud bychom měli tisknout etikety ještě pro dalších 5 objemů, nevyplatilo by se to. Proto jsou 50 ml objemy pouze přelepeny.
Můžete si být 100% jistá, že plníme vše do kladné odchylky. (např. 50ml - 55 ml, 250 ml - 260 ml)."
Na obrázku bylo něco jiného, než co jsem obdržela. Jde snad o neoriginální balení?
Veškeré zboží je originální a odebíráno přímo od výrobce. Většina produktů Saloos je k dostání v několika velikostech balení. Na obrázcích je většinou zobrazena pouze jedna z těchto velikostí. Např. regenerační obličejové oleje jsou prodávány v 20ml balení ve skleněné lahvičce s kapátkem, ale 100ml balení je již bez kapátka a pouze v bílé plastové lahvičce (u výrobku je ale foto menšího balení).
Obdobně květinové pleťové vody - 50ml ve skle s rozprašovačem, 100ml a další větší balení v bílé plastové lahvičce bez rozprašovače. Dále např. tělové a masážní oleje - 50 ml ve skle, 125ml a větší balení v plastu, atd.
Koupelové, holící a sprchové oleje - na fotografiích je 125ml balení s šedým víčkem a lahvička je z průhledného plastu, větší balení jsou v bílých plastových lahvičkách a s bílým víčkem. U těchto olejů jsou postupně přidávány i obrázky větších objemů.